torsdag den 3. marts 2011

BIM i den digitale revolution

Den digitale revolution er over os, alt digitaliseres; teknilogien og computerne bliver hverdag for de fleste. Meget af det der forgår på den digitale front, kan vi have svært ved at forstå og forholde os til. Derfor kan man sige at vi står midt i en digital revolution eller, at vi er midt i et paradigmeskift.
Ikke mindst byggebranchen er berørt af dette skift, BIM er over os og vi ved knap nok endnu hvad vi har i vente og hvor teknologien bærer os hen.
I går fandt jeg ud af at min TV leverandør leverer “TV on-demand”. Endnu en ny teknologi har altså fundet vej ind i mit hjem. Jeg kastede mig over denne feature på TV boksen og fandt en udsendelse på DR NU som handler om “Den Digitale Revolution”. Programmet satte et par ting på plads for mig. Heldigvis kan jeg her linke til programmet som ikke alene vises On-Demand på mit husalter" i stuen, men også kan ses gratis på dr.dk/nu. Se det Danskernes akademi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar